הרעיון של BOGO נולד ב-2012 בהשראת המאבק לצדק חברתי ולאחר שחילחלה לתוכנו תובנה מעניינת.
צרכני הדור הנוכחי הם צרכנים שונים, הם צרכנים שאכפת להם לאן כספם "מתגלגל" לאחר שרכשו מוצר או שירות כלשהו והם מבינים שלא מספיק שבית עסק הוא הזול ביותר או הטוב ביותר
בתחומו אלא גם חשוב שהעסק יתנהל כ”אזרח" הגון ויחזיר חלק מרווחיו לקהילה/סביבה.
בוגו ושותפיה מאמינים ודוגלים ב"אחריות תאגידית" כך שעסק מרוויח רק אם גם הסביבה מרוויחה.
האתר עובד במודל בו כך שהצרכן משלם מוצר אחד אבל מקבל למעשה 2 מוצרים, והוא בוחר לאן לתרום את המוצר השני.