בנייה נכונה של אתר קופונים מוצלח

בניית אתר קופונים – א-ב של אבטחת מידע

ישנן מספר תכונות שאנחנו מקבלים כמובנות מאליהן באתר או אפליקציית קופונים אך הם דורשים ידע ומסוגלות טכנולוגית ברמה גבוהה. ראשית קיים נושא אבטחת המידע. על מנת לאפשר למנהלי המערכת וללקוחותיה את השקט הנפשי הדרוש לניהול האתר יש צורך לוודא כי העברות כספיות מבוצעות באופן אמין ומאובטח. לצורך כך יש להתממשק למערכות סליקה מאובטחות העובדות לפי כל התקנים הנדרשים ולהבטיח כי גם מהצד של מערכת הקופונים אין גליצ'ים אשר פוגעים באבטחת המשתמשים.

ניהול מערך קופונים מורכב דורש שיתוף פעולה של גורמים רבים. לדוגמה, רבים יכולים לפרסם דיל אך מעטים יכולים לצפות בדו"חות ביצועי המערכת כולה. אנו רוצים לאפשר ללקוחות לראות את הדילים הפעילים שלהם ואולי גם היסטוריה של דילים שהם רכשו בעבר, אבל לא דילים פעילים של לקוחות אחרים, וגם לא לראות דו"חות כללים של המערכת כולה. על מנת לאפשר עבודה בצורה זו יש ליישם מערכת הרשאות מובנית בה מוגדרים תפקידים ואנשי מפתח  אשר לכל קבוצה יש הרשאות שונות לעבודה במערכת ופעולות שאותן חברי הקבוצה יכולים לבצע. ניהול הרשאות חכם הוא חלק מבניית אתר קופונים על ידי חברה מקצוענית בעלת ניסיון בתחום.
 

בניית אתר קופונים – חווית המשתמש

כשמדובר במספר גדול של דילים – חווית המשתמש חשובה ביותר. בניית אתר קופונים בו המפרסם יכול לפרסם דיל חדש בכמה הקשות פשוטות, מכל מקום ובכל זמן ישירות דרך אפליקציה בטלפון הסלולרי שלו עושה נפלאות לתחזוקה נוחה של ניהול הדילים. חוויה ידידותית ונוחה עבור הקונים מבטיחה גם היא שימוש מוגבר במערכת הקופונים על ידי הלקוחות – הרשמה קלה לדיוור יומי של דילים חמים וחדשים, חיפוש יעיל בין הקופונים המפורסמים ואפשרות לבדוק קופונים קודמים שנרכשו הופכים את השימוש במערכת לנח גם עבור הקונים – דבר אשר מגביר מאד את השימוש במערכת ודורש ידע מקצועי ממוקד בבניית אתר קופונים.
 

דיוור יומי – לעשרות אלפי לקוחות ויותר

אחד הכלים היעילים ביותר בבניית אתר קופונים הוא הדיוור היומי של דילים חדשים וחמים המקודמים באתר. גם לצורך ביצוע נוח של דיוור זה יש צורך בידע מקצועי ייחודי נדרש לבניית אתר קופונים. התממשקות עם שירותי דיוור אשר יודעים לבצע את העבודה, יצירת עלון יומי של דילים חמים וכדומה – כל אלו נדרשים בבניית אתר ואפליקציית קופונים. הבניית המשלימה הנדרשת היא בניית אתר רישום ללקוחות באופן ידידותי ונח שמתממשק אוטומטית למערכת הדיוור.
 

חיבור שיווקי שקוף לאתרי אגרגציה

אתרי אגרגציה מאגדים מידע וקופונים ממקורות שונים, וחיוניים להצלחת אתרי קופונים בראשית דרכם. גם אם הלקוחות עדיין לא שמעו את שם אתר הקופונים שלכם אך הם נוהגים לקבל דילים מאתרי אגרגציה גדולים ומוכרים – הם יקבלו גם את הדילים שאתם תפרסמו בסופו של דבר והשם שלכם יתחיל להיות שם נפוץ ומוכר עם הזמן. בניית אתר קופונים מקצוענית כוללת חיבורים שיווקיים גם לאתרי אגרגציה אשר יכולים לסייע רבות בשיווק אתר הקופונים שלכם, גם אם הוא רק בראשית דרכו. שיטות שיווק ויראליות וידע בתחום השיווק האינטרנטי יעזרו גם הם ייתנו מקום לאתר הקופונים שלכם לגדול, לצמוח ולשגשג.