אתר גרופון הודיע לאחרונה כי הוא מציע עסקאות שניתן יהיה לפדות אותם רק בימים ושעות מסויימות. סוגי עסקאות אלו מחייבות גם את בתי העסק במועדים בהם הם יכולים לקבל שוברים מסוג זה. 
 
עסקאות אלו נוגעות בעיקר למסעדות אבל לא רק. כפי שארוחה עסקית מוגשת בשעות מסויימות וכוללת הטבות שאינן כלולות במנות הרגילות גם עסקאות אלו פועלות עפ"י אותו העקרון. 
 
בעלי עסקים מודים כי השיטה החדשה עוזרת "למלא שולחונות" בשעות השפל , ולמעשה מייצרת הכנסות נוספות עבור המסעדה על ידי משיכת לקוחות חדשים שחלקם הופכים גם ללקוחות חוזרים.
 
היתרונות לעסקים כמו מכוני ספא ומסעדות הוא היכולת למלא תורים ולקוחות בשעות בהן הפעילות חלשה. מגבלות הזמן החדשות למימוש עסקת הדיל היומי אומנם יכולות לאכזב חלק מלקוחות גרופון שרגילים לממש את עסקאות הדיל היומי  בכל זמן שנוח להם - שזה בדרך כלל שעות הפעילות החזקות של המסעדה כמו ארוחות ערב או צהרים, אבל  ברגע שחוקי המשחק של הדיל היומי  ברורים ולא ניתן לקבל את ההנחה בדרך אחרת אלא רק במועד ספציפי, יכול הקונה להחליט אם הוא קונה או לא.