לאחר שהכנתם תוכנית שיווק והחלטתם שהרעיון נראה לכם, נשאלת השאלה מהם השלבים הבאים בפיתוח אתר קופונים משלכם.
 
מניתוח של השקות של עשרות אתרים שליווינו בשנים האחרונות, ישנה מתודולוגיה מאד עקבית שכדאי לעקוב אחרי כאבני דרך שיש לעבור בתהליך..
 
שלב 1. מחקר שוק וניתוח
 
החלק הטכני של עיצוב ובנייה של אתר קופונים הוא אינו מורכב כל כך וניתן למצוא בשוק הצעות בטווח של 10-20 אלש"ח לאתרים שכוללים פיצ'רים מתקדמים שיאפשרו לכל אחד להקים פעילות של אתר קופונים. זה לא אומר שצריך לקפוץ ישר למים בלי לעשות מחקר שוק נאות. לבדוק מהם קהלי המטרה, עד כמה הם משתמשים וחשופים לאתרי קופונים אחרים, מהו הערך המוסף שהם ימצאו באתר החדש?
 
שלב 2. האם ניתן לפתח יתרון תחרותי 
 
איך אתה יכול להתבלט? מה עושה אותך שונה? טוב יותר? למה שמישהו ישתמש בשירות שלך?
 
פיתוח יתרון תחרותי לאתר הוא הסוד האמיתי להצלחה של אתר חדש. פניה לנישה ספציפית, מותגים מסוימים, הנחות יוצאות דופן, קהל ספציפי ומענה על מגוון הצרכים שלו יכול להיות יתרון שכזה. אפשרות אחרת היא שיטת שיווק חדשנית, חווית קניה חדשנית וכו. כל מה שיגרום לך להתבלט. מה שזה לא יכול להיות, חשוב לגבש יתרון ולא להיות רק "עוד אתר Groupon .
 
שלב 3. הכנת תוכנית עסקית / תקציר מנהלים
 
כמו כל מיזם עסקי, חשוב למפות את אבני דרך ולבנות תחזיות. מאחר ומיזם כזה דורש השקעות שיווק לא קטנות, כדאי להבין את נקודות המפתח של היקיפי מכירות מהן המיזם מתחיל להרוויח ולאמוד את התחרות הקיימת בשוק שיכולה לפגוע ביכולת להגיע ליעדי המכירות הנדרשים. .
 
שלב 4. פיתוח מסחרי .
 
זהו נושא רחב למדי, הכולל נושאים כגון : הסכמי מסחר ואספקה מול בעלי העסקים שמציעים דילים באתר היומי, פיתוח תהליכים עסקיים והתממשקות למערכות החיוב והמסחר של בתי העסק המוכרים באמצעות האתר, הסכמים עם חברות הסליקה, מדיניות ביטול עסקאת החזרים כספיים וכיו"ב.  
 
שלב 5. פיתוח טכנולוגי

ההפלטפורמה הטכלולוגית שתבחר צריכה לענות על מספר דרישות בסיסיות : עיצוב דינמי (לא תבניות מוכנות), תבניות עיצוב רספונסיביות שמתאפשרות תצוגה ברורה במכשירי סמארטפון, התממשקות לאפליקציות חיצוניות לרבות מערכות סליקה והנהח"ש, ממשקי גישה ללקוחות לצפות בקניות שלהם, ממשקי גישה לספקים לעדכן קופונים חדשים ולצפות בנתוני המכירות של המוצרים שלהם, עמידה בדרישות גוגל לצרכי קידום אתרים, עמידה בסדנטרטים שונים לרבות W3C וכן בדרישות חוק הנגישות. נושא חשוב נוסף הוא עניין הפצת המייל היומי עם עסקאות חדשות. ישנן טכניקות אוטומטיות נוחות להפצת המייל וכן יש לוודא כי יש חתימה דיטיגלית של מנויים על בקשת הצטרפות לדיוור על מנת לא להיחשף לתביעות ספאם מיותרות. 
 
שלב 6. שיווק ופרסום לקהל המטרה
 
בעולם הקופונים הצלחה מובילה להצלחה. אם הצלחת לקבל דיל טוב על מוצר תוכל להצליח בשיווק ויראלי מהיר ולהחשף לעוד קהלי מטרה. אם יש לך קהלי מטרה נרחבים תוכל לקבל דילים טובים מספקים שמעוניינים למכור בהיקפים גדולים. אתרי דילים יומיים מבוססים על רשימות תפוצה של מנויים שרכשו בעבר או נרשמו לשירות כדי לקבל עדכונים על מבצעים חדשים. כאמור הצלחה תביא הצלחה. ככל שהדילים יהיו טובים רשימת התפוצה תלך ותגדל.  
דרכים מקובלות לשיווק אתרי קופונים : 
 
- שיווק ויראלי במדיה חברתית באמצעות תחרויות נושאות פרסים למשתפים המצטיינים.
- אופטימיזציה למנועי חיפוש + קידום אתרים
- שיתופי פעולה עם אתרים אחרים
- הצטרפות לאתרי אגרגציה 
- הודעות לעיתונות בנושא מבצעים חדשים
 
שלב 7. היזון חוזר ואסטרטגית צמיחה
 
קשה לבנות על עסקה אחת קבועה שתשווק על ידי האתר. תחום אתרי הקופונים מתאפיין בחדשנות יום-יומית ולכן הקושי הגדול הוא למלא מידי יום את האתרים בעסקאות טובות ומעניינות. אתר שלא מתעדכן לכל הפחות על בסיס שבועי, ימצא את עצמו כלא רלוונטי לצרכנים. האתגר הגדול הוא כאמור שהצלחה מובילה לגידול ולהצלחה נוספת. אבל כל הצלחה יוצרת ציפיה לדבר הגדול הבא. לכן כדאי להבין שמדובר במרוץ שאינו נגמר לעולם והוא לא מתבטא רק בפלטפורמה טכנולוגית.