עיצוב אתר קופונים דורש גישה מעט שונה מאשר עיצוב אתר תרמית או אתר מסחר אלקטרוני רגיל. בין אם רוכשים תבנית עיצוב מוכנה ובין אם יש מעצב שאחראי על האתר. ישנם מספר דברים שכדאי להקפיד עליהם. 
 
מעל הכל העיצוב צריך לענות על מספר מטרות : תוכן נוח לקריאה, קל לניווט, מושך וייחודי מבחינה ויזואלית, מותאם למכשירים סלולרים, מאפשר תהליך הזמנה פשוט.
 
הצבעוניות של אתרי קופונים היא בדרך כלל בהירה על מנת לתת לאתר מראה קליל וידידותי. דף הבית של האתר צריך להבליט את הקופונים המובילים אשר לצידם תמונה ברורה של כל מוצר במטרה למשוך את תשומת הלב של הגולש. בנוסף יש לציין פרטים בסיביים לדי או מתחת לתמונה לרבות מחיר והיקף הנחה מוצע. 
 
דף הבית צריך להכיל גם קישורים לעסקאות נוספות, שכן אתר שמכיל מספר עסקאות בו זמנית, מציג לגולש עומק של הזדמנויות ואפשרויות שאולי לא ניתן למצוא במקום אחר. הגולש צריך לקבל את הרושם כי יוכל לקבל עסקאות שמותאמות אליו ולצרכים שלו : עסקאות לפי מותגים, מיקום, ימי חג, קטגוריות, טווחי מחירים וכיו"ב. 
 
בכל עמוד קופון צריכות להיות אפשרויות להגדיל את תמונה המוצר, לצפות בתמונות נוספות אם יש, להדפיס את העמוד עם פרטי הקופון, לקרוא בפירוט את פרטי מימוש הקופון ובעיקר לא להשאיר "אותיות קטנות" שעלולות לגרום לאכזה גדולה אם הם יוצרות שונות גדולה בין המוצר שהלקוח מצפה לקבל לבין התנאי או המפרט שהוא מקבל בפועל. לדוגמא אם הלקוח רוכש קופון למסעדה או לבית מלון והוא מגלה רק בבית העסק כי המימוש אינו אפשרי בסופי שבוע או בחגים, הוא ככל הנראה לא ירכוש שוב באתר שלכם. 
 
 אחד המפתחות לעיצוב נכון הוא דגש על ניווט קל - גולשים  לא לעבור מספר רב של עמודים כדי למצוא את מבוקשם. כך שאם מערכת הניווט של האתר מתוכננת לא נכון, היא עלולה לפגוע קשות ביחס ההמרה של האתר. סרגל הניווט ומנוע החיפוש צריכים לאפשר להם להגיע בקליק לאן שהם רוצים ובקליק נוסף לחזור חזרה.