למרות הסקפטיות מודל הקופונים איתנו כבר לא מעט שנים. המפתח להצלחה הוא בעיקר להימנע מטעויות שנלמדו לאורך הדרך. 
 
 
טעות מס 1: לא כל הנחה היא טובה לבית העסק. .
הקונספט של "דיל יומי" הוא לא ממש חדש. אתרי הקופונים לא המציאו אותו, אלא שכללו אותו מאד, תוך ניצול יכולות הפצת המידע המהירה של האינטרנט. מתי זה עובד טוב עבור בעלי עסקים? כאשר ישנו עודף מלאי, או חוסר ביקוש ולמעשה מכירה במחיר נמוך תביא לניצול פוטנציאל שאחרת הולך לאיבוד, אזי כדאי למכור במחיר זול. אם בית העסק מתחיל למכור את מוצרי הפרימיום שלו במחירי הנחה משמעותיים, אזי הוא יסבור מירידת מחירים גם לאחר סיום המבצע, שכן הערך הנתפס ביעי הלקוחות, כבר לא יחזור להיות כפי שהיה לפני המבצע.
 
הערך המוסף הנוסף שמציעים אתרי הקופונים, היא התחברות עם לקוחות חדשים, כלומר מתן ההנחה תהיה תמריץ ללקוחות שלא היו במאגר הלקוחות הקיים להתנסות במוצרים ולהתחיל להיות חלק ממעגל הלקוחות של החברה. אולם ניסיון בעלי העסקים מראה שרק כ -20 אחוזים הלקוחות חדשים הפכו ללקוחות חוזרים. כך שלמעשה עסקאות שנעשות עבור מוצרי פרימיום של החברה, גורמות לירידה בערך הנתפס של המוצר בעיני הלקוחות הקיימים, ושיעור קטן יחסית של לקוחות חדשים. בנוסף, מומלץ לכוון את מאמץ השיווק לפלחי שוק שאינם מזוהים עם לקוחות קיימים של החברה, למשל להציע את העסקה באזור גיאוגרפי מסוים, או בפלח שוק דמוגרפי המזדהה עם פעילות אתר הקופונים (חרדים, ערבים, בעלי מקצועות חופשיים וכיו"ב. 
 
 
טעות מס  2: מכירה קבוצתית יכולה לגרום לביקוש יתר
הנחה אמיתית של 50% יכולה לגרום לכמות ביקושים גדולה מאד, מעבר לקיבולת של בית העסק. לכל בית עסק יש מגבלות של מלאי ומשך זמן לחידוש מלאי. לכל בית מלון יש מספר חדשים מוגבל, ולכל מסעדה יש תפוסה רזרבית מוגבלת שתוכל להכיל את הלקוחות החדשים. אף לקוח לא יהיה מוכן להמתין שנה בתור למימוש השובר לספא שהוא הזמין וחוסר שביעות הרצון יכול להוביל ליחסי ציבור שלישיים ולעיתים אף תביעות משפטיות. לכן כדאי להגדיר מראש את מקסימום העסקאות שבית העסק מוכל להיחשף אליהם ולאפשר את מימושם בתוך כחודש ימים לכל היותר.
 
 
טעות מס '3: בהנחה שאתר עסקה יומית אחד הוא טוב יותר מאשר אחר.
Groupon, LivingSocial דעת יומית משחקני אינטרנט גדולים כמו גוגל עשוי להיות שמות האפריון במכירה חברתית, אבל יש מאות אפשרויות אחרות שם בחוץ - כל הקייטרינג לעסקים שונים. מצא את הפלטפורמה המתאימה התואמת את יעדי השיווק שלך.
 
התיקון: חפש את הזכות להתמודד עם אתרי דילים יומיים.
מדיה דיל יומי הוא משאב אחד מצאנו כי מוקדש במיוחד כדי ומסחר חברתי. הוא עוקב אחר כ -600 אתרי יום עסקה, בו ערך לתוך מסד נתונים לחיפוש.
 
דוגמא אחת היא סן פרנסיסקו המבוססת Womply, המקשר עסקות שלה רכישות בכרטיסי אשראי, לחתוך את העלות של קופונים עיבוד. לפי הצעת הנחת כחלק חיוב כרטיס אשראי, מספר האנשים מודעים העסקה ניתן לנהל יותר בחוזקה ואין צורך ליצור קשרים חברתיים הקופון על מדיה חברתית.
 
מכירות חברתיות יכולות להיות מרכיב קריטי בתמהיל השוק העסקים הקטנים. אם תחליט לתת לו זריקה, יודע איך להפוך לקוחות העסקה היומיים שלך למולקולות שמשלמות משא מלא, לתכנן מראש ולוודא אתה משתמש בשירות יומית-העסקה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.